W punkcie 5.10.2.1 zliczany/sumowany jest cały wkład własny prywatny z kosztów pośrednich oraz wkład własny prywatny z kosztów bezpośrednich (przy wydatkach).
W przypadku braku - wprowadzonego wcześniej - partnera na liście rozwijanej przy zadaniu, należy zatwierdzić sekcję "Wnioskodawca/Beneficjent", po czym sekcję "Zadania, trwałość rezultatów" należy odświeżyć za pomocą checkboxa Odśwież dane (prawy górny róg) lub za pomocą skrótu Ctrl+F5 (na sekcji edytowalnej).
W przypadku, gdy projekt będzie realizowany w partnerstwie, należy zaznaczyć pole typu checkbox Partnerzy i wybrać opcję “Edytuj partnerów projektu”. Następnie należy wybrać właściwego partnera z listy rozwijanej oraz kliknąć przycisk „Dodaj partnera”. Informacje zawarte na liście rozwijanej oraz w pkt. 2.10.1.2 – 2.10.1.8 wypełniane są automatycznie, na podstawie wcześniej wprowadzonych danych o Partnerach projektu.
Szczegółowe dane o Partnerach i Innych Podmiotach wprowadzamy na kaflu Wnioskodawca/beneficjent -> Partnerzy / Inne Podmioty -> Dodaj nowego partnera / inny podmiot.
W przypadku braku partnerów w projekcie lub realizacji zadania przez lidera/wnioskodawcę, w sekcji 'Zadania, trwałość rezultatu' w polu Partner realizujący zadanie, z gotowej rozwijanej listy należy wybrać lidera/wnioskodawcę.
Edycja danej sekcji przez innego/drugiego użytkownika, będzie możliwa po zatwierdzeniu sekcji przez użytkownika # z komunikatu.